понедельник, 10 февраля 2014 г.

Рефлексія Модуль №2
   Цей модуль допоміг мені у визначенні теми навчального проекту. Сформулювати її цікаву назву, визначити основну мету та запитання навчального проекту. Розглянули та проаналізували макети публікацій, буклетів.
   Ознайомлення з навичками, які необхідні учням у 21 столітті
Сучасність потребує від молоді бути перш за все наполегливими, витривалими, завзятими та проінформованими. Випускники не мають знати всієї інформації, але вони повинні знати де її знайти.
   Існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
   Використання методу проектів у навчальному процесі
Метод проектів передбачає організацію навчання учнів, при якій вони індивідуально чи в малих групах виконують проектне завдання – учнівський проект.
     При навчанні за методом проектів:
1. Учні самі формулюють проблему, або вчитель ставить перед ними проблему (чи надається проектне завдання);
2. Учні самостійно створюють план вирішення проблеми чи виконання проектного завдання;
3. Учні вирішують, де і як шукати інформацію (як досліджувати проблему);
4. Учні висувають гіпотезу, планують можливі шляхи і способи її перевірки (проведення дослідження);
5. Учні виконують проектне завдання (дослідження), документують його, опрацьовують результати (роблять висновки з дослідження);
6. Учні планують продукт проекту, тобто обирають форму представлення результатів дослідження, проектують цей продукт, призначений для конкретної цільової аудиторії, на вирішення проблеми якої спрямовано проект;
7. І, нарешті, учні презентують свій продукт цільовій аудиторії. 

1 комментарий:

  1. Аліно, добре, що Ви так ретельно проаналізували діяльніять учнів у методі проектів. Варто у рефлексії відображати і своє ВЛАСНЕ ставлення до матеріалу.
    Допишіть рефлексію модуля 1.

    ОтветитьУдалить